16 juli 2017

En varm dag


Det har merkelig nok vært 22 + her...men ingen sol i sikte.
Men jeg klager ikke så lenge det går an å være ute uten å fryse hjel eller bli så 
blaut at jeg må vries da jeg kommer inn. 

William digger den nye bilstolen sin. 
Han sier det hver gang han setter seg i den at den er god + at den er kul :)


Den gamle hestebjella fra gården fungerer enda som ringeklokke.
Jeg tenker aldri ha en normal ringeklokke. 
Jeg liker lyden av bjella om det skulle "ringe på" + at den står til huset 
OG at jeg får brukt noe av det gamle jeg har funnet på gården.

Kattedøra er noe av det beste jeg har innstallert her i huset.
Den gjør at jeg blir mye mer fri enn å holde på å få katter inn eller ut,
når det er kaldt, skal på jobb, regner....Perfekt at en katt kan bestemme det selv.
Jeg har str L på min dør om noen lurer og ser på kattedør selv.



Jeg har fått reparert 2 knuste ruter på fjøset. Liker ikke ha ting i uorden 
+ at jeg har fått montert på utelys. Jeg har en lampe til men usikker på om
det holder med en eller om jeg skal sette opp en til....

Ett annet godt kjøp må være hengekøya fra IKEA.
Den er diger, ett monsterverk, men akk så behagelig...
Har en nakkepute også som gjør at den blir til å sove i....
Så er du ute etter en hengekøye men er i beit for 2 trær å slå den opp mellom,
anbefaler jeg denne. Barn elsker jo holde på med de også.
Den krever selvsagt sin plass, men har du ett stykke hage så fungerer den som bare det.


Vi fikk hundebesøk på gården i dag, å da blir pus rett og slett i sjokk.
Han er livredd, men går ikke vekk, han MÅ liksom se...selv om han hater det.....
Mulig han tenkte han var usynlig bak jordbærplanten på trappa...


Eneste muligheten vi nordlendinger har til å bade på, er å oppsøke ett svømmebasseng.
Jeg har bada i Målselva ved flere anlendinger, men er ikke til å anbefale.....
Vi tok oss en pause midt i badinga å gikk å kjøpte oss litt mat og drikke før vi fortsatte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)