13 juni 2017

Vi har vært på reise ei uke


For ei uke siden i dag dro vi til Bulgaria...
Det var grått og trist i byen, ikke grønt å se non sted, men William fant
noen blomster. Han elsker plukke blomster å gi til meg.



Det var en liten en som var SUPERSPENT da han skulle reise med fly
også til syden for aller første gang 


Skulle ha han til å possere på flytrappa men han ble litt skeptisk
til flymotoren som stod der og dura :)


Her har vi omsider fått oss på bussen på vei fra Burgas til hotellet.
Jeg har så mange bilder at jeg får heller lage flere innlegg.
Nå har jeg i allefall kommet meg hjem etter en hel dag på reise.
Det var kanon å komme hjem til grønne busker nå i kveld.
Omsider sommer i Målselv!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)