21 juni 2017

Regnvær


I dag har jeg fri fra jobb men har holt på stort sett hele dagen med noe.
Jeg skulle egentlig male, å hadde på meg malingsklærne da det uventet ringte på døra her.
Joda, det var noe fjern slekt fra Canada som ville se gården og hilse på meg.
Som jeg tenkte der jeg stod i malingsklærne, hadde jeg bare vist så skulle jeg
sett litt mer anstendig ut....Men det ble ett hyggelig møte selv om.
Det ble ikke noe av å male ferdig huset, det begynnte nemlig å regne.
I tilegg er det 9 grader og har vært vind så....tar det en annen dag :)

Så har jeg vært å demontert ett strømgjerde samt satt det opp i øsende regn.
I kveld kommer det nemlig 2 hester til gården som skal få beite her.
Det er mange år siden det var hest på gården, så jeg GLEDER meg.
Denne gården her kler dyr.
Jeg har alltid likt hester, å holdt på med de før.
Det er en viss ro med hester, de gir mye og det gir positiv energi.
Så nå skal jeg få meg på hesteryggen å ri til fjells, jeg bare gleeeeder meg.

Litt mer Bulgariabilder


2 kommentarer:

  1. Det går to hester på et jorde rett ved hytta vår og det er så koselig å se dem der. Skjønner du gleder deg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er ett behagelig skue å bare se på hester som går på beite, sjelefred

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)