21 juni 2017

Jordbær


Jeg var på gartneriet i dag å kjøpte noen stauder.
Jeg syns det er greit med planter som kommer år etter år enn å måtte plante noe
hvert år i beddene spesiellt. Men jeg må lage meg en bedre plan innser jeg...
Sette meg mer inn i staudeverdenen.

På gartneriet ble jeg stående og se på denne jordbærplanten.
Jeg kjøpte den ikke men angret som en helt da jeg kom hjem.
En venn tilbydde seg plukke den opp for meg på tur hjem fra jobb.
PUHHH
Hvor irriterende er det ikke da du faktisk står der og bare skal, skal ikke...
Så kjøper du det ikke, du kommer hjem, å innser du skulle ha kjøpt det???


I allefall, nå henger den her, på trappa med både røde og hvite blomster og smykker seg.
Jeg satser selvsagt på at den skal både overleve, samt gi oss noe 
jordbær å knaske på utover sommeren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)