17 juni 2017

Inngangen


Da jeg kom hit til gården.....stod huset halvferdig...
Jeg prøver det jeg kan å få ordnet mest mulig.
Ett hus i 2 farger var ikke spesiellt hyggelig....


Så i fjor fikk jeg malt hele huset hvitt.....
Jeg fikk også fikset taket over inngangen. Der var det totalt uferdig å plast
hang ned, å det var ikke ett spesiellt rivelig inngangsparti.
Men nå syns jeg at det begynner bli hakket bedre.



I dag kom jeg så her langt :)
Jeg fikk malt de nye panelbordene og satt ned noe blomster ute....
Jeg har enda ting jeg skal gjøre, har planer med trappa og platten...
I morgen er det montering av utemøbler som jeg håper blir å kle det nye hvitmalte huset.


1 kommentar:

  1. Skikkelig koselig inngangsparti som kler huset:) Ha en fin søndag:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)