26 mai 2017

Skogsarbeid


Jeg har rukket bli KANONFORKJØLA!
Men jeg er både på jobb hjemme og på jobb ellers. Står han av.
Feberen har heldigvis gitt seg å da går det bedre.

I dag var det trefelling som stod på menyen. Heldigvis fikk jeg noen andre
til å ta seg av motorsaginga. Nå skal jeg få kjøpt meg arbeidshansker å starte å rydde opp. 
Ser jo ut som en svinesti med tusen kvister osv.
MEN det ble jo så mye bedre her nå...mer utsikt, mer sol, mer luft og mer lys inn i stua.
EGENTLIG burde jeg hatt bålplass ute på haugen her for det er så fint.
Men vi får se. Jeg merker jo at det tar ÅR å bo seg inn ett sted.
Finne ut hva som skal hvor, og hva som skygger...osv.
Så nå er jeg ikke arbeidsledig på en stund. Det vil gå i ett på gården,
...men jeg liker det

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)