10 mai 2017

Når du skjønner du har "drette på draget"


Ja, det er vår å da våkner malerdelen i meg. Nå skal det pusses opp.
Taket her har ikke sett maling siden 60-tallet så jeg tror det er på høy tid.
Men....det er ett men her. Jeg kjøpte maling til taket.
Jeg begynnte før jobb i dag å innser etterhvert som jeg maler at....

....jeg må ta alle veggene også....

Det blir som du skal vaske en liten flekk i taket, så ender du med å vaske hele sulamitten.
Slik ble det hos meg nå. Jeg har virkelig gjort det store.
Så....det er intet annet å gjøre enn å male taket ferdig, å det tar tid for bjelkene
krever litt ekstra arbeid....så...får jeg gå løs på veggene IGJEN!

Jeg må ærlig innrømme at jeg måtte sette meg i sofaen å se tomt ut i rommet da jeg
innså at HELE rommet, vegger og tak må males.
Vel, vinduskarmene også men de har jeg tatt....
Lufta gikk litt ut av meg. Men må man så må man. Har jeg begynnt må jeg bare fortsette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)