17 mai 2017

Gratulerer med dagen


I dag har det vært en flott dag.
Dagen startet med frokost her hjemme hos meg da jeg hadde innvitert gjester.
Så ble det en liten dessert før vi da gikk i samfunnshuset.
Det var perfekt temperatur ute, å regnet lot vente på seg til det hele var over!
FLAKS må man ha!

Jeg har jo aldri gått i bunad å var jo rimelig spent på om jeg fikk til alt.
Men jeg tror faktisk jeg passerte den der helt greit.
Det så i allefall rett ut å ingen sa noe :)

Etter samfunnshuset var jeg bedt på middag til min mor,
å da var det bare å spise mer...Jeg kjenner nå at jeg klarer ikke så mye
som en pastill, jeg er så oppfyllt og mett at jeg vet ikke om jeg skal sitte eller stå.


På vei til samfunnshuset :)


For de som eventuellt lurer så er dette en Målselvbunad.

1 kommentar:

  1. Du var kjempeflott i bunaden Gjertrud:) Heldige deg som får en så fin gave. Ha en fin ettermiddag:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)