09 mai 2017

Blir jobbing på gården


Nå er det vår, å da våkner jeg til liv oppussingsmessig.
Kvikner litt til da det går mot sommer.
Nå har jeg kjøpt maling...jeg vet ikke hvor mange liter maling jeg har brukt
på gården men det er mange...veldig mange.
Nå står taket i stuedel nr 2 for tur, så skal jeg ta stuedel 1 og alle vinduskarmene
skal få seg ett heftig strøk til + at flisene bak vedovn skal drefses litt maling på også!
Nå er jeg lei av å se på jævelig tak...
Vises ikke på bildet her hvor ille det er, men det er ille. Det skal bli meg en sann
fryd å få hvitt tak. (jeg maler med fargen bomull i taket)
Jeg er faktisk litt begreistret for taket mitt. Det er lavt under taket her,
men jeg elsker takbjelkene, veldig sjarmerende. Å nå skal de omsider få nytt liv :)
Jeg vurderer å male i en annen farge enn hvitt også på en vegg i stuen.
Jeg får se om jeg tør. Jeg har jo faktisk gått løs på farger på soverommene.
Men da er det store spørsmålet, hvodan farge.....hmmmmm

Jeg får begynne ta for meg alle andre prosjekter jeg har på gården også.
Ser ut som energien begynner fylles igjen :)
Jeg elsker tanken på at jeg faktisk bor på en gård. Det var drømmen som lita.
Bli boende på en gård, å nå gjør jeg det.
Jeg har så mange drømmer og tanker for gården, å mye av det skal settes ut
 i live, jeg bruker nok mye tid på å tenke hvor og hvordan osv.
Bare hageprosjektet mitt trenger mye tankevirksomhet.
Jeg er inne på tanken om å få til en diger platt her ute....
Jeg må nok enda bo meg litt inn for å finne det ultimate livet mitt....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)