04 april 2017

Rydding på gang


Er det ikke merkelig at hver eneste vår får de fleste av oss en trang til å rydde
hus og hjem? Det er liksom en sånn "nå kan vi starte på nytt"?
Men det føles godt, den vårfølelsen der. 
Jeg ser jo her at jeg har mengder å ordne opp i, mye å ta tak i med andre ord.
Jeg lurer på hvor alt kommer fra og hva som har skjedd her tidvis.
Jeg har vært flink til å ikke kjøpe mye nye ting men problemet har vel vært
at jeg har vært i fjøset, hvor jeg lagret flyttelasset mitt, å hentet inn ting derfra.
Men nå er de på god vei tilbake i fjøset igjen.
Jeg har mange ganger lurt på hvordan jeg har klart meg på mye mindre plass enn
det jeg har nå. Nå har jeg jo ett helt hus men alikevel er det fullt, å jeg har jo vært
med å bo på 50 kvm også.
Nå skal det sies at dette huset ikke er stort, det er på 98 kvm.
Jeg kunne ikke hatt mindre kjenner jeg :)

Jeg skal forsøke plante om litt på de skudden som har kommet.
Det er enda en god stund igjen til det er sommer her oppe men etter erfaringen fra 
sist Sommer har jeg funnet ut at det er lurt å ha færrest mulig pr krukke
for å gjøre de fin og frodig. Så i kveld skal jeg plante om litt tenker jeg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)