03 april 2017

På tomta mi for første gang


I går havna jeg til fjells.
Skikkelig artig tur. Det er noe med stillheten til fjells.
Men jeg har det jo nokså stille her hvor jeg bor å, sånn sett...


Det er rundt 3 meter snø på fjellet. Helt sinnsyke mengder.



Å på bildene under....
Her besøker jeg min egen tomt for 1 gang som grunneier.
Det føltes litt spesiellt.
Jeg eier dette????
På de siste 3 bildene under her er jeg på tomta mi.....
Den er så stor at jeg hadde ikke klart gå den opp på en dag, 
å da er skuter tingen, å enda rakk vi ikke alt.
Det var sol fra blå himmel, litt vind men ellers påskestemning så det holdt.
Jeg skal ta meg en dag til oppover her å sondere terrenget. 



Å her sitter jeg på tomta mi og ser på Mauken 
(fjellet heter det)
Bare hvitt så det går i ett....


1 kommentar:

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)