25 april 2017

Mitt "nye" liv


Nå har jeg fått litt nok av å føle meg lat og oppråtten.
Ja vi sier "oppråtten" her opp da man ikke gidder gjøre en dritt.
Jeg føler meg som en sel som har kolapsa. Jeg spiser så usunn mat at det
er ikke til å tro, bare dritt har jeg spist å jeg føler meg som en å.
Men nå er det nok. 
I ei uke nå har jeg gått over på ny kost å jeg føler meg allerede bedre og freshere innvendig.
Jeg har laga middag å sikkert spist for 3 stykker...jeg er værre enn en utsulta hund da jeg 
først setter i gang. Men nå er det nok. Nå skal jeg spise sunnere mat og i normale mengder.
SÅ skal jeg begynne bevege på meg. Jeg syns jeg sitter i den bilen konstant.
Fikk sånn plutselig hetta her forrige uke.... Kjente at nå trykker jeg på nødbremsa
og må bare gå av den her reisa. Nå skal jeg på min nye reise!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)