28 april 2017

Kloster


Flere som har spurt hvorfor jeg ikke finner en...
eller om jeg har det. NEI jeg har ikke det. Jeg er ursingel og tenker
forbli singel resten av mitt liv. 
FORDI jeg akter ikke gå på en smell en gang til i mitt liv...
FORDI jeg ikke stoler på noen mer....
FORDI jeg har det "greit" alene. Da slipper jeg i allefall bekymringene og tankene.
Jeg gjør alt for å unngå ha noen tanker om slikt eller noen...
Skal ikke være trist en gang til pga noen mann....det er det ikke verdt.

Nå består livet mitt av gården/jobb.
Så prøver jeg bli i bedre form enn jeg har vært. 
Jeg er kanskje for ung til å la meg forfalle helt.
Jeg gjør det for min egen del å ikke andres.


Avokadotreet
Nå har jeg plantet det ned i en liten krukke, jeg begynner der...
Å her om dagen så jeg spiren kommer opp fra steinen.
Jeg er SØKKSPENT på om jeg virkelig klarer å få til ei buske av det her :)
Kommer helt sikkert til å blogge mer om dette, om det ikke bare dør da...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)