26 april 2017

Før jobb....


I dag før jeg dro på jobb, dro jeg innom ei systue.
Jeg var skikkelig nervøs. Jeg hadde med meg bunaden og var jo livredd for at
stoffet inni var klippa av, sånn at det ikke gikk an å sy den ut.
Bestemor var rund, så da ble bunaden innsydd da mamma overtok 
iom at hun er tynn. Men nå må den ut noen få hakk...
Jeg kaldsvetta der inne i det hun spratt opp vesten...
YES, det var så det går å sy ut i mine mål.
Så da tok hun mål alle veier av meg, å jeg håper på at jeg får den til 17 mai.
Det er altså sååååååå artig det her at jeg nå har overtatt hærligheten.
Aldri hatt på meg bunad å er jo RIMELIG spent på hvordan jeg vil se ut....
Bilder vil nok komme da drakta er tilbake i heimen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)