16 april 2017

Avokado


Jeg tar en sjans. Nå har avokadoen ligget i vann i uksvis å den har begynnt
å rote seg å det er på vei opp ett skudd fra steinen as we speak.
Vet ikke hvorfor altså men jeg syns det er dritartig å forske på hva jeg får til plantemessig.
Jaja, alle må vi vel ha en hobby, men dette er jo ikke den værste hobbyen.
Det eneste jeg mangler her på gården nå er ett drivhus!


Det har kommet grønt på påskeblomsten min også.
Jeg aner ikke hva denne buska heter jeg men....søt er den.
Bak på veggen henger bildet av han som kjøpte gården i 1936,
å i ramma under henger huskjøppapirene fra 1936 + at jeg måtte ramme
inn da jeg kjøpte gården også i samme slengen.
For å si det sånn, så har prisene gått en smule opp fra 1936-2015.
Så har jeg funnet bilder fra gården fra da den ble kjøpt
samt etter de pussa den litt opp på samme tid.
Hvorfor la slike flotte bilder og papirer ligge i en skuff da jeg kan
ha de fremme så alle kan se?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)