16 mars 2017

Siste innlegg om Eiendomsskatten :)


I går var det møte på kommunehuset å vi slo gjennom!!!
Tenk på det. De gikk fra 7 i promille til 5 takket være at vi har stått på
å ikke gitt oss. Det er en finfin start men de har enda en vei å gå
så vi følger med de.
Dette får bli mitt siste politiske innlegg for nå. 
Nå kan jeg puste litt ut iom at vi har klart noe. 
Det er lønnsomt å stå på!


Her er ett bilde fra mandagens møte. Jeg sitter inntil veggen til høyre :)
Da har jeg gjort det å, men utrolig viktig å stille!
Vi starta jo dette opprøret å da må man ut blandt folk å vise engasjement også,
ikke bare sitte bak en pc å skrive.
Men jeg er SÅ glad for at vi nådde frem med noe, det viser at vi har noe vi skulle sagt.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)