06 mars 2017

JobbJobbJobb


Jeg liker jo å ha tusen baller i luften tidvis, å det kan jeg slå fast at jeg har nå.
Jeg jobbet natt og dag med eiendomsskattesaken, å jeg er seig....
Først er jeg på normal jobb på dagen så dette på kvelden, eller omvendt.
Jeg pleier aldri gi meg på noe jeg mener er riv ruske feil.
Heldigvis i denne settingen har jeg mange tusen i ryggen som er med meg på dette
i den såkalte gruppa på FB.

"Lavere eiendomsskatt i Målselv Kommune"

Her inne jobber vi på spreng for å ta tilbake bygda og gi rettferdigheten
tilbake til både bygdas befolkning, samt hyttefolket. 
Målselv er en kommune hvor mange (har) trives/trivdes.
Folk har bygget hytte her og sørget for ett veldig attraktivt strøk i Målselv Fjellandsby.
Å dette er takka de får igjen...? Jeg skjemmes på kommunens vegner.
Har lyst å snu meg å se en annen vei, men denne saken er for heftig til at jeg kan
lukke ett eneste øye.
Jeg har hatt noen ideer og oppgaver i denne gruppen og ett av de har vært mitt mål om
å få Tv2 til bygda. Å de kommer :) Jeg gir meg ikke tenkte jeg, før de sier ja.
Så nå er den i boks og i dag har jeg jobbet livet av meg for å finne
intervjuobjekter som blir bra, har enda litt igjen men er snart i mål.
Pusi hjelper meg tidvis her :)

Jeg tror vel aldri at jeg har vært så engasjert i noe politisk, som nå...
Jeg ante ikke at jeg hadde det i meg engang men nå vet jeg det.
Jeg sier til meg selv at nå får jeg virkelig lært en masse, satt meg inn i mye jeg ikke
har tenkt over og rett og slett få erfaring i bøtter og spann.
Men jeg håper at kommunen nå ser galskapen og klarer stoppe den.

Vi i gruppa skal i allefall gjøre alt i vår makt for å stoppe politikeren fra å ødelegge 
ei hel bygd. Det finnes ingen annen utvei nå enn at de må stoppe!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)