19 mars 2017

Jeg ønsker meg drivhus


Det er veldig fint vær i Målselv i dag men jeg tør ikke gå ut av døra.
Jeg hadde en iskald natt, lå og hakka tenner så jeg tror ikke feberen har sluppet taket :(
Så jeg forholder meg innendørs. Orker ikke gjøre så mye.
Er superforkjøla, høres ut som en snøftende gris :)
Det eneste jeg har gjort er å satt en hylle i lyset med div planter på sånn
at det skal begynne spire litt. Tenker selvsagt ikke la denne reolen stå midt i stua
men til frøene har kommet seg, så skal den få stå. 
Jeg satte på noen lys med klips på hylla sånn at de også har lys etter mørkets frembrudd.
Om ett par uker kan jeg vel begynne prikkle litt.
Mange ganger tenker jeg, TENK å hatt ett drivhus jeg bare kunne plassert alt dette
i da våren kom ett hakk nærmere? Det må være drømmen.
En vakker dag må jeg få meg drivhus....Det er litt balsam for sjela å holde på med dette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)