05 mars 2017

Jakten på politikerene i Målselv


Jeg måtte sette meg ned å tenke i dag. For 2 uker siden hadde jeg aldri drømt om at
jeg skulle havne i den settingen jeg har havnet i. 
Jeg ble over natta politisk engasjert å nå fronter ei gruppe på FB som heter
"Lavere eiendomsskatt i Målselv"
Her jobbr vi, alle innbyggerene dag og natt. Jeg føler jeg har levd og åndet på den her 
maskina for å få med meg det meste, komme på nye ideer og forslag....
Jeg syns denne saka her er så blodig urettferdig at for ei uke siden kom ideen min
med at det her er større enn oss, vi trenger Tv2. Så jeg har stått på med mine ting.
Tv2, få tak i takstmenn som vil gi oss grupperabatt for å vise frem at kommunen har
gitt oss dobbelt så mye i takst på husene som de er verdt.
I dag på jobb, tikket gladmeldingen inn fra Tv2. 
De tar saken og kommer og hjelper oss. Jeg ble helt fra meg av glede på jobb.
Jeg ble så glad at jeg ble på gråten. Går det an å si det?
Men det var det jeg ble. Jeg har jobbet så hardt for dette, for bygda at jeg ble helt satt ut.
Jeg kan fortelle dere nærmere når dette vil komme på tv :)

Bygda er snudd på hode, å jeg har jo blitt kjent med uhorvelig mange mennsker
bare på den siste uka. Jeg føler jeg bidrar med noe i samfunnet som gagner andre,
å det gir meg en god følelse.

Nå skal jeg logge av, for min arb dag er slutt for egentlig timer siden.

Noen få Målselvvitser som har kommet de siste dagene:)
De har jo tatt takst av hundehus, lekestuer, campingvogner i hagen...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)