30 mars 2017

FOR ett snævær


Seriøst, det vil ende ta, det bare laver ned....ustoppelig.
Folk måkker som gale og brøytebiler kjører non stop.


I dag har jeg fri fra jobb så jeg tenkte jeg skulle få gjort litt.
Jeg kjørte til Bardufoss for å få unna det jeg måtte hos NAV.
Jeg hater å måtte gå på nav, for det er ei pappirmølle uten like,
å det er mye dokumentasjoner som skal hit og dit.
Jeg blir jo 50% arbeidsledig fra 01.05 å det er sååå kjipt :(
Liker IKKE. Men jeg må bare godta, har ikke annet valg.
Jo så tenkte jeg at jeg skulle dra innom ett sted hvor jeg har søkt på jobb,
bare for å vise mitt blade vesen :) MEN så kom hodepina.
Den var så ille at det var såvidt jeg kom meg gjennom handlerunden på Rema.
Skjelden jeg har så vondt i hodet, det var som jeg følte jeg var på vei til å gå i lufta...

Nå har jeg kommet meg hjem, tatt hodpinetabletter, spist, fått i meg litt kaffe...
Så jeg kjenner jeg er litt bedre, heldigvis.
Såpass at jeg fikk unna det som måtte gjøres elektronisk til NAV.
Jeg er livredd for at ting blir feil utfyllt for da må jeg begynne på nytt.
Liker få det rett 1 gang så jeg slipper trø sti den veien der.

Nei virkelig, jeg håper jeg får meg jobb 100% ett annet sted å at jeg kan 
slippe dette styret her.....

Det vokser og spirer forresten selv om snøen laver ned der ute.
Det gjør noe med sjela å holde på med blomster, avslappende :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)