03 mars 2017

Det skal gå mot vår


Jeg har hatt noen seriøst gode dager disse siste her.
Selv om jeg har jobbet på spreng for eiendomsskatten her i Målselv som vi kjemper mot,
hele bygda, så har jeg altså bare slappa sånn av at det har vært som ren pur medisin for meg.
Hele bygda har slått seg sammen og skal kjempe mot hva kommunen vår har gjort.
Beklager Målselv, dette er ingen god reklame for dere.
Mulighetslandet er blitt til noe helt annet. Dere flår oss levende!
Måtte samtlige politikere gå og skjemmes, for dette er reint så pinlig og ikke minst
AMATØRMESSIG.

Jeg har vel aldri vært noe politisk engasjert.
Men 2017 skulle jammen meg forandre dette. Jeg brenner for saken.
Jeg brenner for rettferdigheten og den skal seire. Vi er mange nå mot kommunen,
å jeg har virkelig tro på hva vi driver med.

I går da jeg la meg, tok jeg med meg en bok!
Jeg måtte le der jeg lå på sengekanten. Normalt leser kanskje folk ett interiørmagasin,
ett ukeblad eller kanskje en god bok?
Neida, her kommer jeg drassende med frøkatalogen fra svenske Impecta!
Jeg holder på  å se meg om etter forskjellige petuniaer.
Jeg fant ut sist sommer at er det noe jeg har draget på, så er det petunia.
Så i Sommer skal det være en haug av de i forskjellige farger og fasonger.


Denne orkideen blomstrer for 2 gang å det er små lekkre blomster på den som står LENGE!


Ei lita søt frøken som tar eiendomsskatten totalt med ro.
Ett liv uten bekymringer, det må være godt!

1 kommentar:

  1. GODT at du engasjerer deg syns jeg, stå på!!

    Å ja, det var jo hyggelig sengelektyre... hehe..

    God helg ♥

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)