15 mars 2017

Den følelsen


Jeg sitter hjemme å har sittet å fulgt kommunstyremøtet direktesendt på web.
Jeg fikk litt sånn den følelsen "Hurtigruta, minutt for minutt".
Men akk så interessant?? Helt sykt. 
Jeg var hos en i gruppa i går kveld hvor vi hadde ett lite møte,
å der drakk vi kaffe, spiste masjipankake mens vi hadde høytlesning
fra ringpermen som var full av lover og regler for eiendomsskatten.
Jeg måtte le litt av hele settinga. 
Men det er ett så viktig tema at det som i allefall foregår her, det må frem i lyset.
Nå er jeg rimelig spent på hva som skjer etter møtet i dag, hva politikerene kommer frem til.

Avisa Nordlys følger saken som en hauk, kjempebra Nordlys.


Nå skal jeg se avsluttende del på web her for så dra på min andre jobb.
Det føles nesten som denne politiske delen har blitt en jobb.
Viktig å stå frem og si sin mening, viktig å være aktiv og delta.

Jeg håper at vi vinner frem, vi har blitt mange nå som stritter i mot....


Så mens disse 2 ligger henslengt sitter ho mor å får med seg
alt politisk som skjer i Målselv kommune.

1 kommentar:

  1. Man må i alle fall stå for ikke noe kommer av seg selv. Lykke til! Beste hilsen Ingrid.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)