03 februar 2017

Zarlando


Jeg skrev for en stund siden om Zarlando.
Jeg har aldri før hatt problemer med å handle der. 
Jeg har bestillt noen ganger å det har gått smertefritt.
Men da Caroline fikk ett gavekort så tulla det på seg med problemer.
Jeg ville bare si at saken løste seg tilslutt, men jeg måtte altså stå på
for at hun skulle få gavekortkoden og at vi kunne handle en ting for julegaven.
Nå har jo selvsagt pusi lagt sin elsk på å ligg på esken.....
Rart med de katten, de finner de mest spesielle plassene hvor de vil slå seg ned....

Jeg har enda jobbet med det som har skjedd, men i dag begynner jeg på
jobb igjen så får jeg håpe at resten av saken ikke vil ta min energi
og at jeg kan fungere normalt igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)