09 februar 2017

Tid for karneval

Jeg har brukt den siste uken min da jeg ikke har vært på jobb vel og merke,
til å jakte på karnevalskostyme. Jeg har tråla nettet i alle rettninger for å finne
meg ett passende kostyme til karnevalet jeg skal på den 18.februar.

For deg som bor i nærheten oppe her i Målselv vil jeg tipse om
KARNEVAL I KIRKESDALEN GRENDEHUS
FRA KL 21-02
18.02.17


I fjor var vi ett helt gjeng på vorspiel før selve festen, utrolig gøy!
Jeg bare elsker slike sammenkomster, hvorfor finnes det ikke oftere?
En fantastisk flott og artig gjeng, satse på en god reprise i år....



Det er såååå mange kostymer jeg kunne tenkt meg, så er det å velge ett....
Jeg har funnet flere sider som har slike typer drakter men denne siden fra
www.partyking.no er den jeg absolutt syntes hadde mest utvalg da det kommer til...alt.
De har alt du kan tenke deg, fra drakter, hår, sko, sminke, parykker og tilbehør.
Det du ikke finner her finner du ingen andre steder heller.
De har ALT!

(trykk på logo)


Det er så mange flotte kostymer hos Partyking at jeg hadde store problemer med
HVEM skal jeg velge....Kanskje er jeg en av disse unde? Who knows....
De har alt du kan tenke deg, du må nesten gå inn på nettsiden å se selv.
De har liksom litt for enhver smak og stil og type karakter.
Jeg har plukket ut noen her som jeg kunne vært, jeg kunne sikkert
vært alt på denne nettsiden for det er så mye artig :)




Listen er LANG her inne på siden over kostymer jeg syns er skikkelig tøff!
Jeg har i allefall bestillt meg ett helt kostyme med masse tilbehør.
Hva jeg skal være kan jeg ikke si før dagen kommer ellers er jo hele morroa borte.
Det skal jo være litt hemmelig hva folk skal være, tenker jeg.
Karnevalet er som skrevet den 18 februar, så hva jeg endte på får dere se da.

Det er jo med en sånn skrekkblandet fryd jeg hopper i ett kostyme.
Jeg tenker at det artigste er om alle mann går inn for å være den karakteren de kler seg ut som, 
for å få maks ut av kostymet. Så gjelder det å holde på den gjennom hele kvelden.
Men det tror jeg at jeg skal klare i det kostymet jeg valgte, være den personen all night long!

Noen tør jo ikke å kle seg ut men som jeg tenker, hva er det som er så farlig med det?
Jeg vet jo f.eks at jeg er ikke den eneste som vil se nokså spesiell ut i det jeg skal ha,
å da man er mange som gjør det samme blir det jo bare morro.
Selv om vi er aldri så voksen tror jeg vi har godt av å ha den her type morro innimellom.
 Jeg ser jo bare på lille William, han ELSKER å kle seg ut.
Ser han kostymer i butikken blir han smågærn å vil ha alle....
Så vi må bli litt mer som barn igjen vi voksne, tørre å bare slå oss løs og
dra han helt ut, som jeg pleier å si.

Da det er sagt har de utrolig mye til barn også...ser William denne nettsiden her
kommer han til å bli helt fra seg kjenner jeg han rett.
Han får aldri nok kostymer :) Han kunne nok hatt mer enn ei kiste full.
Vel, jeg har jo ei gammel kiste på gården, kanskje jeg skal begynne samle på 
kostymer for barn og voksen oppi den?
Jeg vet ikke hvor mange hatter og masker og kostymer han har....
Men han kan gå rundt sånn her en hel dag mens han ler og lever seg inn i rollen.
Jeg blir jo liksom "vettskremt" hver gang han kommer i noe, så tar han av seg masken å sier
"det e jo bare æ, det e jo bare han William...."


Så syns han det er ekstra stas da jeg også kjører på med noe,
da er jeg den kule mammaen som ser "STILIG" ut som han sier :)
Vel vel lille William, nå skal mamma bli skikkelig kul om noen få dager...
for...det e jo bare æ :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)