02 februar 2017

Tankevirksomhet


Disse dagene hvor jeg har vært hjemme har jeg måtte gjøre diverse ting
som har gjort at jeg har blitt helt skutt så jeg har brukt halve dagene
på tankevirksomhet og møter, å resten på å rett og slett slappe av.
Det er mye som skal bearbeides og settes på plass.
Jeg har fått fri fra jobb for å gjøre dette jeg må. Det er en viktig prosess som pågår.
Desverre må jeg si, for det er intet hyggelig å jeg liker ikke tanken på å være
borte fra jobb og sette andre i vanskeligheter da jeg vet noen må erstatte meg
å det er ikke noen lett ting. Dessuten savner jeg jobb også.
Skulle ønske det var slik at jeg kunne fortelle, å ikke bare si a, 
men desverre så kan jeg ikke fortelle selv om kroppen hyler etter å skrive om det.

Jeg slapper av når jeg sitter inn på dette rommt og øver.
Det er skjelden jeg tar meg tid til det men nå har jeg brukt noen stunder her inne.
Det føles som jeg får ut litt her med å slå på tagentene...
Tanken slo meg nå i natt at egentlig burde jeg begynnt å trene....
Ut i fri luft. Jeg vurderer begynne å jogge igjen, få meg ut, gå i skogen,
renske hauet og tankene å kanskje komme i litt bedre form enn jeg er.
Jeg ler meg jo skakk av meg sjøl, er jo så stiv og støl :)
Jeg skal se i morgen da jeg står opp, om jeg får meg ut på en gåtur
med musikk i øret, tror jeg har godt av det.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)