03 februar 2017

Sola er tilbake


Jesus kristus sier jeg bare. For ett syn.
Det er -10 ute å jeg klarte ikke la være mer å ikke fyre i ovn så jeg fant ut at
jeg må faktisk ut å hente ved.....i fjøset... Jeg gikk i det jeg stod i.
Så morgenkåpe og støvletter. For ett syn!
Jeg kryssa alt jeg hadde for at det ikke skulle komme en eneste turgåer forbi her
mens det her pågikk, å det gikk bra. Jeg bor avsides ja men folk elsker jo 
å gå tur i området her så det kan finnes mennesker 
her ingen skulle tru at nokon kunne bu tross alt.

Sola er tilbake på gården, omsider.
Å glad er jeg, litt mer trivelig her med lyse naturlige dager inne.
MEN!!! 
Det er jo nå jeg ser hvor skittent det faktisk er her. Det ser jeg liksom
ikke da jeg har levd i mørtna her med kun kunstig lys...
Skrekk og gru....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)