28 februar 2017

Sol og lynsjestemning i Målselv


I dag er det jo vært sykt fint vær....
Jeg har følt meg lettere til sinns og i selve kroppen etter at sola og lyset kom tilbake.
Jeg prøver å gjøre masse for får meg til å få energi :)

Akkurat nå jobber jeg med eiendomsskattsaken her i Målselv. 
Jeg kjenner jeg virkelig brenner for den.
Vi har jo en egen facebookgruppe også nå hvor folk sier hva de mener.
Målselv Kommune har drevet ett stygt og digert overtramp mot oss innbyggere,
å hele bygda er rasende og i lynsjestemning. Så akkurat nå jobber jeg med å få det
her ut og frem slik at kommunen vår blir stoppet fra å rassere hele bygda.
Ingen god Målselvreklame desverre men rett skal være rett, tenker jeg.

Det lille stabburet mitt i vinterstemning.
Dette lille huset skulle jo så absolutt fått en makeover innvendig også, å ikke bare utvendig.
Jeg malte det fra rødt til hvitt da jeg kjøpte gården og laget ny trapp og fikk nye gardiner.
Jeg har pleid ha ett lys på batteri i vinduet men det er jo gåent for lenge siden.
Men pga snøen er det ikke bare å komme seg til huset uten å drunke i snø.
Kanskje skulle det få vært rødt slik det var....???  Eller funker det som hvitt?

2 kommentarer:

  1. Jeg syns det hadde vært fint som rødt iogmed dere har så mye hvitt ellers ( snø ;)

    Ps da du sa du jobbet i en leir - hvor var det ? Har en sønn i militæret og ble bare litt nysjerrig.. Høy å følge deg - har gjort det i maange år :-)
    Mvh Anne

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er godt mulig det blir rødt igjen, har tenkt det samme som deg.
      Jeg er i Skjold leir, er det der han også er?
      Så artig at du har fulgt meg i lang tid, jeg klarer ikke huske hvor lenge jeg har blogget, føler det er år og dag siden
      jeg startet bloggen :)

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)