09 februar 2017

Skikkelig skikkelig iskaldt


Det ble bare fantastisk forferdelig kaldt i dag.
-27 liksom??!!!?!
Å her bor jeg, her sitter jeg og bare....

Jeg fikk jo passe småhetta i dag da bilen bare.....kom med feilmld. 
Jeg ringte Sulland og vi ble enige om at jeg skulle prøve la den stå lengre
med motorvarmer, for motoren kunne ha blitt litt lurt iom at det var så kaldt.
Heldigvis sier jeg bare så var det tilfelle. Jeg lot den stå i mange timer,
så kjørte jeg ut, uten blinkende lys.....

Det var så fint da jeg kjørte ut, hadde selvsagt ikke kamera med meg 
å da bruker jeg som vanlig telefonen. Det var klart og måneskinn, 
røyken bare steg fra pipa.... Jeg liker det...
Jeg har sett en serie på NRK i 6 episoder som jeg vil anbefale til de som ikke har sett.
Tid til å leve. Du finner alle her
Den handler om ett par med 2 barn som velger å leve avsides for ett år å ta
livet og tiden tilbake. Mens jeg har sett på dette får jeg følelsen av å egentlig
leve litt sånn selv. Fra å være ei dame som har bodd i store byer, 
til å bli putta i dette huset på denne plassen så er jeg egentlig innlagt på ei
evigvarende hytte på en måte...Jeg føler meg heldig som kan leve slik.
Jeg kan nok klage på iskalde dager ja men da alt kommer til alt:
Jeg er heldig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)