18 februar 2017

❤️rud på karneval

Omsider kan jeg blogge om kveldens karnevalsantrekk.
Det har vært uvisst de siste dagene om jeg kom meg på noe karneval iom at jeg var vært dårlig her
pluss at jeg i tilegg til at jeg har hatt alvorlige ting rundt meg som jeg har vært tvunget til å tenke på.
Men det værste ordnet seg heldigvis i går av det som gjorde meg søvnløs.
Jeg vurderte lenge om jeg skulle dra nå i kveld men kom frem til at jeg har godt av
å tenke på artige ting å ikke bare sorg og fortvilelse.
Jeg liker å ha det artig å har godt av å flire litt med hyggelige folk, å fliring skal det bli!

Jeg har forhåndsskrevet dette innlegget i dag å legger det ut mens jeg nå er på den o`store festen.
I kveld er det nemlig duket for karneval!

Det har jo vært hemmelig hva jeg skulle være (for min egen del)
Jeg har jo avslørt til alle som har spurt at jeg, ja jeg skal være heks nå i kveld.
Jeg fant fort ut at det er jo kjempekjipt om jeg må si hva jeg skal være
og at hele bygda vet det før jeg kommer meg på festen så derfor måtte jeg lyve litt.
Jeg liker ikke å lyve men i sånne her settinger da gnir jeg meg i hendene og flirer :)
Ja jeg har trollkosa meg med heksepratet mitt. Det var ei som var bekymra for om jeg hadde
husket å bestille nese og vorter. Selvsagt sa jeg bare, så har jeg bestillt det.
Jeg har bestillt full pakke sa jeg, alt som hører med til en heks....

Jeg valgte kostymet mitt fra www.partyking.no.

De hadde det største utvalget og det gikk utrolig fort fra jeg bestillte
til pakken faktisk var i posten her hos meg. 
Prisene syns jeg er veldig ok også, å drakten her er verdt sin pris helt klart.
Utvalget er massivt å de har ALT tilbehør til det du ønsker å være.
Trykk på logoen for å komme til Partyking



Jeg syns drakten sitter pent på.
Den er fylt ut til hver eneste søm, men bedre det enn at den henger og slenger...
Det skal være tight skal det her være pent.
Jeg er 1.65 høy og valgte str S i min drakt.
Drakten er en "SWAT-drakt" hvor du skal være en politiagent.
Skal du bestille samme drakt, så er det noe stretch i den. Capsen kan du også stille bak
så den sitter perfekt. Både caps og hansker følger med selve drakten.
Jeg tok også med tilbehør som våpenbelte, pistol og håndjern.

Så i kveld er jeg en kvinnelig utgave at ett Swat-team som skal huke tak
i alle som ikke er snill på festen....

Watch out!









(Sponset av www.partyking.no)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)