18 februar 2017

Orkideer


Å helledussan det var godt med ei skikkelig god natts søvn.
Jeg tror jeg sov som en baby rett og slett.

Før likte jeg ikke ordkideer, jeg syns det var kjedelige planter av en eller annen grunn.
Men nå syns jeg det er morsomt med det, det finnes jo faktisk mange arter.
Ordkide så tenker du jo normalt på de vanlige ordkideen mn den her har artige 
små små miniblomster på seg. Den har blomstret flere ganger så jeg har vært heldig.
Flaks vil jeg kalle det for jeg er ikke spesiellt flink med denne type plante.

De er jo ikke så fine når de ikke står i blomst så mitt tips da er å ikke gi de opp,
plasser de en plass hvor de ikke vises så godt, gjerne på ett rom du 
ikke bruker, å la de bare stå og godgjøre seg, så skal du se de vil begynne blomstre igjen.


William er også glad i blomster. Han ble oppslukt i disse kaktusene,
han syns de var stilige :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)