06 februar 2017

Jeg kan ikke flire, ikke enda


Er det noe jeg liker, så er det å omgi meg med artige folk som får meg til å le.
Å jeg omgås med flere jeg flirer meg forderva av.
Jeg hadde så vondt baki ryggen i dag tidlig at jeg tenkte at NÅ ringer jeg den legen, NÅ !
Jeg står i tlf kø mens jeg samtidig kjapper meg for å gjøre meg klar for å dra på jobb.
Jeg kjører på med tannkrem og stikker børsten inn i kjeften, å selvsagt, 
akkurat da måtte legekontoret svare...Jeg måtte rett og slett svelge alt av tannkrem
før jeg kunne prate....så er det om å gjøre å ikke le.....For da gjør det vondt!
Jeg fikk i allefall time å kommer på jobb. Der står noen av mine kollegaer å begynner å skal
dra i gang spøker. IKKE sier jeg bare IKKE få meg til å le...

Å da jeg omsider kom meg på legekontoret, så var både lege og hun på 
labratoriet utrolig festlig....hadde så ont da jeg var ferdig der....
Å flire er artig men ikke da man har ont!

Jeg fikk meg på apoteket hvor jeg fikk noe for kvelden samt at jeg skal klare meg på
jobb de nærmeste dagene. Legen var usikker på hva dette var, men jeg kan ha
hosta på meg ett ribbeinsbrudd....eller jeg kan ha forstrukket en muskel....
Jeg skal i allefall på røntgen, noe jeg egentlig gruer meg til.
Tenk om det er noe ille tenker jeg.....ser jo for meg tusen ting.
Men nå er jeg i allefall berga å kan fungere både på natt og dagtid her.

Når jeg skulle hente medisin på apoteket var jeg så dum at jeg begynnte å dra
i gang spøker selv. Jeg er jo ikke så gammel, å skal komme ut herfra med DEN
bæreposen med forskjellig, det er jo komisk....

Jeg hadde ikke før kommet inn døra her før ei ringer meg...
Hun er bare så artig den dama at jeg begynner nesten å flire bare jeg tenker på henne.
Så ringer hun å er SÅ artig......jeg må ha dobbel dose med tabletter skal jeg snakke med
henne, det fant jeg i allefall ut. 

Cosylanen og forten er til nettene....
Så må jeg ta noen doser med ibux og paracet på dagtid på jobb.

Men nå regner jeg med at når jeg får gått på dette i noen dager så vil jeg bli litt bedre.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)