08 februar 2017

FOR en dag!


Det er ikke ofte jeg sitter og leser instruksjonsboka til babyen min,
men i dag har jeg den inne.
Jeg skulle på butikken å ei lampe stod og blinka...så jeg har vært i kontakt
med Sulland i Tromsø nå, så jeg må evt kjøre til Tromsø med bilen i morgen slik at de får sett.
Så det er ikke bare jeg som må til doktoren, bilen også.....
Får bare håpe det ikke er noe skikkelig galt da.

Oppdattering på min egen helse er at det går bedre på disse tablettene...
Jeg holdes i sjakk og i loddrett tilstand!

Mens jeg har oppe temaet Q5 så anbefaler jeg denne bilen på det varmeste.
Det er verdens beste bil å kjøre, verdens beste vinterbil er det også.....
Jeg er knallfornøyd å virkelig elsker bilen min.
Så er du på biljakt anbefaler jeg deg å prøve en slik....


Men det har skjedd mere i dag.....
Jeg stod og ordnet meg på badet for jeg måtte ut en tur på butikken.
Så syns jeg det var noe som var litt rart å da jeg ser meg selv i speilet
får jeg jo megasjokk...hele ræva mi hang ute.
Det bildet jeg tok blir for sterk kost for denne bloggen men det var drøyt.
Å hvor lenge jeg har gått sånn vet jeg ikke...
Men jeg har hatt den her på både på jobb og på kjøpesenter hvor jeg har
tatt av meg jakka....å hele stasen har vært ute....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)