08 februar 2017

Disco diva


I helgen som var, så fryktet jeg at karnvalet som kommer skulle ryke.
Jeg hadde så sykt vondt inni kroppen en plass....
Jeg blir sendt på røntgen så får vi se hva de finner.
Smerten var som om ett ribbein var bristet...
På en måte håper jeg de finner noe så de ikke tror jeg bare finner det opp,
mens på den andre side får jeg litt sånn angst, enn om de finner noe skikkelig galt?
Så jeg ønsker egentlig at de ikke finner noe som helst.

Jeg har i allefall fått tabletter som gjør at jeg kan fungere som ett normalt
menneske samt få meg på jobb OG karneval! JUHU.
Er det noe som er vanskelig, så er det å velge kostyme. Det er jo tusenvis av ting
jeg kan være....i fjor var jeg catwoman :) 
I år....blir jeg noe annet, hva får dere se senere :)
Jeg har forhørt meg hos en annen fotograf om han har lyst å ta noen
tøffe bilder av meg i kostymet, å det sa han ja til. Så jeg får se om jeg kjører dit
da kostymet kommer i posten. 
Jeg hater være foran kamera, liker meg best bak.
Men det hadde jo vært ok å hatt ett ok bilde av seg selv....i en spesiell outfit :)

Jeg syns jo karneval er genialt, du kan være noen andre enn deg selv å gå inn i 
en helt annen rolle, å du har lov til å kle deg ut som hva som helst uten at folk reagerer.
Det er jo nokså barnslig men akk så gøy. Så syns jeg det er artig å se hva alle andre
har på seg, å det pleier jo som regel bli ekstra mye latter i slike lag.
Så jeg sier JA til karneval og JA til å være skikkelig barnslig for en kveld.
Jeg tenker at det kuleste er om jeg klarer kjører en og samme rolle en hel kveld.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)