21 februar 2017

Det bare faller ned



Det bare rett og slett snør. Det snør i syke syke mengder.
Jeg forsøker her å gjøre hyggelige og koselige ting.
Ting som er artig og som gir meg noe. Andre mennesker kan gi meg noe er det de rette.
Så i dag innviterte jeg meg sjøl med på pizza for jeg tenkte det er jo koselig.
Jeg hadde vel akkurat satt meg i bilen på vei til pizzaplassen hvor jeg skjønner at
jeg ser ikke en dritt. Det snødde så sykt at bilen fremfor meg, nei den så jeg ikke.
Jeg har lovet meg sjøl disse dagene her å ha med fotoapparatet. Må bare få det overskuddet.
I dag var det jo faktisk noen få ting å ta bilder av...men det ble med mobilen av
det lille jeg klarte å se sent i ettermiddag.
Nå bøttes det innpå med C-vitaminer :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)