15 februar 2017

Chiliplante


For den som ikke vet så er jeg glad i blomster, egentlig av alle slag.
Jeg syns bare det er hyggelig å så noe selv og se at det vokser og gror.
I fjor på denne tiden sånn ca sådde jeg noen planter selv, urter blandt annet.
Jeg sådde også denne her saken som jeg fikk chili på til min store overraskelse.
Nå har den faktisk overvintret her hos meg å har begynnt komme seg til hektene
igjen etter noen mnd i dvale i mørketiden her oppe.
Drømmen min måtte vært mitt eget lille drivhus her på gården.
En dag skal jeg ha det...en vakker vakker dag!


I går da jeg var ferdig på fotoshoot kom den "sykdomsfølelsen" tilbake igjen.
Jeg har jo hanglet kjempelenge men de finner ikke ut hva som feiler.
Alle prøver er jo ok....til min store frustrasjon. Det hadde føltes litt bedre om de
faktisk så at noe var feil sånn at jeg følte meg trodd....
Jeg hater følelsen av å "lyve" å ikke føle meg helt sånn trodd.
Jeg liker ha bevis om jeg vet noe er galt og feil.
Jeg skal jo på røntgen så vi får se om de ser noe der...men alle blodprøver og tester er jo ok.
Så hva som gjør det er en gåte....som jeg sa til doktoren at jeg kjenner jo selv
at jeg er ikke 100%, det er som dagen før du blir kanonsyk...
Sånn føles det nesten hver en dag å det er slitsomt i lengden å gå slik.
Nå skal jeg på jobb i dag så får jeg heller bruke morgendagen da jeg har fri
til å bare relaxe å heale meg sjøl.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)