26 februar 2017

Bilderas fra en vakker dag


FOR en nydelig dag.....det er rett og slett fantastisk her i Målselv i dag.
Det er skikkelig julesteming eller skal vi kanskje si "påskstemning"?
Vi har hatt besøk av 3 elger, ei ku med 2 kalver. Alltid koselig å få besøk av skogens konge.
De var her lenge før de vandret til skogs. Elgbildet tok jeg med mobilen ut badvinduet...


Fra øversiden av gården. Snø så det holder, blå himmel og omsider sol!


Når elgen hadde gått oppover kledde vi på oss å gikk nedover.
Jeg vil helst ikke møte på ei elgku med 2 kalver for å si det slik.


Huset på gården....
Jeg fikk nye takrenner på sensommeren. Jeg må få ordnet baksiden også.



William måtte selvsagt sjekke om vi hadde fått post.
Jeg snekkra jo mitt eget postkassestativ sist vår, å det står søren meg enda.


Så var vi å hilste på en tinkerhest og en shettelandsponni.
Min drøm må være å ha egne hester en vakker dag......



Gården sett fra veiskillet ut fra gården.
Ett vakkert skue som jeg aldri blir lei



Den gamle laen står enda under bakken. 
Gammel MEN sjarmerende.


Det er noe med denne gården som gjør meg varm om hjertet.
Jeg er glad i den, å den har jo vært i livet mitt fra jeg kom til denne verden,
å den skal være i min verden til den dagen jeg forlater for å si det sånn.
Jeg liker meg her. Jeg måtte si til William da jeg ba han stoppe opp.
Hør sa jeg, det er ikke en lyd......ikke en eneste lyd, så stille og fredlig er det.





1 kommentar:

  1. Nydelige bilder, dere har enorme mengder med snø. Ha en fin ny uke:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)