05 februar 2017

Aue

Blir Ingen bilder her i kveld for en gangs skyld. 
Har Ingen bilder som passer kveldens tilstand.
I går hadde jeg kjempevondt i ryggen/brystet. I natt var ett mareritt.....
Å jeg står opp i dag å tenker, hvordan i herrens navn skal jeg få denne arb.dagen gjort?
Hadde jobb i ettermiddag/kveld. Fikk besøk som måtte bære inn ved til meg, 
for jeg hadde ikke sjans, så fant vedkommende pkt bak på ryggen.
Jeg var jo livredd for at lunger eller noe var punktert, så ont er det.....
Men det viser seg at enten er det en muskel som har gått amokk inni her,
ellers har jeg brista ett ribbein bak på ryggen.
Jeg bare stappa i meg det jeg kunne av ibux og paracett å drar på jobb.
Der blir jeg stående og spise det jevnlig for å klare meg på vakta.
Jeg slo rekord i hva jeg fikk inn i kveld også i tilegg til de smerten der...ingen artig kveld.
I morgen den dag, jeg skal på jobb, men jeg skal få meg legetime innimellom jobb for han må bare
finne ut om det er muskel eller brista bein samt gi meg noe ordentlig smertestillende
så jeg klarer å fungere normalt...Nesten så jeg ikke tør å puste for det river skikkelig.
Jeg må le litt også, har jeg liksom blitt så gammel at jeg har blitt så sjør og tander???
Er jeg virkelig der?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)