16 februar 2017

Ai ai


Jeg var ikke i form i går, hadde kveldsvakt og greier men klarte
å "stå han av" som vi sier her i nord. 
Men da jeg kom inn og hjem, så fallt jeg i staver bokstavlig talt.
Noe så ekkelt...jeg var så dårlig at jeg bare seig om på sofaen her....
Det kommer og går og har gjort det i 5 mnd nå.
Jeg kan gå fra å være 100% frisk til bare kjempesyk....
I natt var det forferdelig. Det mest frustrerende i dette er at det vises ingenting
galt på prøver, men jeg tror i allefall at legen tror meg.
Jeg tuller ikke med sånt, jeg er ikke frisk men aner ikke hva som herjer i kroppen.
Jeg har heldigvis fri i dag, jeg hadde ikke klart å dra på jobb i dag...så litt flaks har jeg.
Skal prøve hente meg inn til jobbhelg og karneval.

Jeg har fått dilla på en ny låt, den her blir jeg i så godt humør av

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)