25 februar 2017

Avokado


Nå skal jeg forsøke meg på ett avokadotre. Vel, ett helt tre blir det nok neppe
uansett hva jeg gjør men en liten plante bør det jo bli??
Jeg skulle lage pizza til Caroline og en veninne i dag å hun var vegitarianer,
så da gjaldt det å komme på hva som skulle på del 2 på pizzaen.
Avokado er forresten godt på pizza for den som ikke viste det :)
Vegitarpizza har jeg aldri smakt før men den ble faktisk god.

Dessuten elsker jeg å drive på med blomster, å det artigste av alt er jo 
da jeg sår ting selv som jeg ser spirer og gror.
Jeg har til nå "sådd" den her saken, sukkererter og dobble petunia,
så nå er det bare å la det stå til å se om det blir noe i krukkene.

Oppdattering, jeg hadde stavet Avokado feil....måtte rette dette for skams skyld... :)

4 kommentarer:

  1. Det prosjektet med avocadostein gjorde jeg med mine barn da de var små og vi fikk det til. Jeg prøvde igjen for litt siden med mitt barnebarn, men uten den store suksessen. Det tar vi ter og vår før steinen spirer og jeg ga opp denne gangen. Lykke til med ditt prosjekt.

    SvarSlett
    Svar
    1. Pinlig, ser jeg har skrevet det feil men pytt pytt. Ja blir spennende å følge denne AVOKADO steinen min, se om noe skjer. Jeg fulgte en FB venn av meg for noen år siden, å det ble jo en diger buske tilslutt av det.

      Slett
  2. Heter nok avokado å ikke advokato, advokato er noe annet:)

    SvarSlett
    Svar
    1. :) Takk for rettelsen, er ikke så bevandret i den verden, ikke noe jeg kjøper til vanlig :) Må nesten le litt....nå må jeg google advokado for å se hva det er.... :)

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)