01 januar 2017

Ta grep om livet


Godt nytt år.
Det er 2017.
Jeg har forbannt meg på en ting å det er at 2017 skal bli bra.
2017 skal bli fint, så fint som det kan blitt.
Jeg holder på å lese en bok jeg fikk i julegave men for å spe på med litt,
kom jeg til å tenke på "The Secret". Det er en bok jeg skulle lest lenge.
Så slo det meg, kanskje det finnes en filmutgave på nett å det gjorde det.
Jeg skal nå til å lene meg tilbake, presse play å la det stå til.
Jeg trenger alt jeg kan få føler jeg for å snu på ting.

Jeg har satt meg opp noen nyttårsforsetter som jeg skal gå for.
Noe må forandres så en perfekt dag er akkurat i dag.
1 Januar 2017 skal bli starten på noe nytt og fint.
Jeg har jo virkelig troen på at jo mer positive vibber vi mennesker sender ut,
jo mer positivt kommer tilbake til oss.
Å er det noe jeg føler jeg vil ha mer av, så er det positive opplevelser.
Det skal ikke så mye til heller for å få det, å hver og en av oss har vi vårt
eget ansvar for å skape vår egen lykke.
Vi kan ikke gjøre om på andre mennesker, vi kan kun gjøre om på oss selv.
Så føle du for en liten oppkvikker og vil få en boost i 2017 så se den med meg :)

...The law of attraction....


2 kommentarer:

  1. Godt nytt år, gjertet mitt! Dette klarer du - hold hodet høyt, trø til, og følg din egen vei. Jeg har klokketro på deg <3 Klem fra Berlin

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)