23 januar 2017

No matter what you do


Jeg syns den her var så beskrivende og god at jeg føler for å dele.
Det får meg bare til å bli enda mer klar på at selv om muligens andre mener
annet enn meg så trenger det ikke være rett.....jeg tror vel også det at uansett
hva du gjør så vil det være folk som sier at det er galt, uansett hva du foretar deg.

Jeg syns det er så fasinerende at vi er liksom laget på samme måten,
samme oppskriften liksom...
Men alikevel er det ingen mennsker på denne jorden som er helt lik.
Er ikke det sprøtt å tenke på? At vi tenker så forskjellig, handler så forskjellig,
føler og senser ting så til de grader forskjellig....helt villt.

No matter what you do you'll still get criticized for it. The best way to respond is with love.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)