05 januar 2017

Minner


Jeg skal lage meg ett moodboard om mine drømmer.
Mine drømmer er for min drømmeplass. 
Gården!
Jeg kan ikke være gammel på dette bildet...3-5 år kanskje?
Så er favorittmannen med på bildet også, min store helt her i livet.
Jeg tror jo han er med meg den dag i dag selv om han ikke finns mer. Jeg føler det.
Så ser jeg gården slik jeg husker den, på bildet her.
Det var sånn den var i mitt hode, men den var anneledes før jeg kom til verden.
Jeg savner den noen ganger slik det var....men innser at det skal bli finere,
det skal bli bedre, den skal stå i sin beste versjon av seg selv om en stund.


Her er ett nytt bilde 10 år etterpåkanskje.
Jeg er kanskje 13 år her....fremdeles på gården jeg er så glad i... 


Å her er fra i vår hvor jeg begynnte male huset....


Denne gang er det ikke jeg som barn på gården det er bilde av, men mine egne barn.
Hvor rart er det ikke å tenke på....Jeg blir glad av å se bildene...
Syns det er så fint her. Å jeg har en sånn en spesiell tilhørighet til dette stedet.
Det er liksom meg. Gården er meg og jeg er gården.
En vakker dag skal den skinne som aldri før....



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)