05 januar 2017

Iskaldt


Det var så kaldt here inne da jeg jeg stod opp, hele 2 grader inne og 30 ute, 
at jeg måtte trampe takta for å klare holde blodsirkulasjonen gående. 
Da jeg omsider hærtes tanken på å kle av meg den sorte pelsen av ei morgenkåpe 
var det så gnistfokket stod. Jeg har blitt elektrisk igjen. 
Jeg går rundt her å får konstant støt av meg sjøl!
Jeg tok sats, reiv den av meg å drylte den på knaggen på baddøra...
Der ble den hengende SMOOOOOKK som klistra etter veggen, 
akkurat som en ballong du gnir til haue for så klistre den oppetter veggan. 
Jeg er glad jeg rakk få den av meg såpass hurtig før jeg kasta den ellers hadde vel 
jeg hengt oppetter veggan enda....


Dagen i dag, vel jeg har fri. Jeg hadde jo planer om å gjøre forskjellig
men de fallt i grus omgående etter at jeg stod opp å rakk kjenne på kulda.
Jeg har nok med å fyre som en gal å vente på at sola snart skal komme tibake til gården.
Jeg tror det er 17 februar så skal den komme til gards and i can`t wait....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)