17 januar 2017

Insider


Er det noe jeg liker se på, så er det dokumentarer.
Jeg har nå sett Insider, å jeg er egentlig bare kvalm jeg....
Det handlet om sexindustrien i Thailand, Pattaya.
Helt forferdelig at jentene lever slik og ikke har noe andre valg.
De som kjøper slike tjenester er med på å holde den aktiviteten gående.
Jeg bestemte meg for å aldri dra til Pattaya. 
Jeg kunne godt tenkt meg å reist til ei fin øy i Thailand men jeg tror ikke
jeg ville hatt noen interesse av å satt mine ben i den byen etter å ha sett Insider.

Når jeg har sett slike program tenker jeg virkelig over hvor godt jeg har det.
Jeg slipper måtte bo slik de gjør, leve det livet de gjør....
Vi har det så sykt bra her i Norge, men vi tenker skjelden og aldri over hvor heldige vi er.
Jeg må bli flinkere til å se hvor fint jeg egentlig har det.
Jeg er heldig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)