21 januar 2017

Ikke kjøpt gavekort hos Zalando!


Oppdattering:
Sak sendt til forbrukerrådet!

Jeg vil nå gå ut med en advarsel til dere, ikke kjøp gavekort hos disse.
Min datter Caroline fikk ett gaverkort til jul av en god venn,
ett passe stort beløp som hun kunne kjøpe seg noe hos Zarlando.
Vel da dagen kom å hun plukka seg ut varer, virket ikke gavekortkoden.
Nå har jeg holdt på flere uker med dette selskapet, å det forstår ikke
at min datter ikke forstår hva de sier. Caroline er ett barn å de forventer at hun
skal ordne opp, å jeg forsøker forklare de at hun forstår ikke, derfor kommer
jeg inn som mor. Men de nekter forholde seg til meg som mamma, å lar meg
ikke prøve få tilbake pengene som har forsvunnet i Zalando sitt eget system.
De ordner ikke opp. 
Dette er for meg å stjele fra barn, det er sjofelt å ta en julegave fra ett barn.
Nå har jeg gitt de opp å kommer til å anmelde de.
Det er av rent prinsipp, penene skal min datter ha eller få muligheten til å kjøpe seg
noe av de....men jeg har fått de en viss plass etter å ha holdt på å jobbe meg forderva for
å få dette gavekortet til å virke, noe de ikke har klart, helt siden jul....
Så mitt tips er, ALDRI KJØP GAVEKORT HOS ZALANDO!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)