20 januar 2017

Ikke helt fornøyd


Verken pus eller pusi er fornøyd med været. 
Jeg er egentlig fornøyd sjøl. Jeg er mer glad i at det bare snør og snør
enn at det regner, er glatt, vått og grusomt. Skal det være vinter får det være VINTER tenker jeg.
Det snør noe så sykt der ute at ingen av kattene vil ut. De sitter egentlig bare å ser ut
å sikkert sier noen gloser inni seg. Jeg gleder meg til sommeren.
Pusi har jo vært innekatt så jeg tror hun vil oppdage en helt ny verden her hos
oss på gården. Men i dette været går hun ikke ut.
Jeg fikk jo innstallert kattedør så de er fri til å gå og komme som de vil.
Pusi er som skyggen min, hun er overalt hvor jeg er.
Hun har jo vært her noen mnd nå å det ser ut til at hun virkelig har slått seg til ro.
Men jeg bare ser for meg sommeren...disse to kattene er heldige som lever slik.
Katteeldorado!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)