04 januar 2017

I morgen


Ny rekord. Etter en hard arbeidsdag i går fløy jeg til sengs 21.30 å sovnet omgående.
Jeg sov 12.5 timer!!! Jeg er jo B menneske så det holder men i går hadde jeg
ikke sjans å sitte oppe:)

Det er slettes ikke like artig å ta ned som å ta opp julepynt.
Nå er det ikke SÅ mye her da men nok. 
I morgen har jeg fri så da tenkte jeg prøve lure ut juletreet gjennom døra bak der.
Det ryr og stikker noe så sykt så jeg må få lirka det ut, utenfra på ett vis.

I dag våkner jeg til -24 ute, det merkes inne. 
Fyrer som en gal. Skal på jobb sent i dag men greit å få litt lunk i dette gamle huset.
Jeg syns det er litt artig å tenke på at jeg bor i ett så gammelt hus.
1857 tror jeg det var. Det er gammelt.....
Noen som foreslo til meg å isolere og kle igjen taket, men der går grensa.
Jeg mister heller takhøyde på loftet enn å ta vekk disse fine takbjelkene.
Jeg er for å ta vare på det gamle, å takbjelkene syns jeg gjør mye her inne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)