27 januar 2017

Gode dufter


I dag var vi i byen, altså Tromsø :)
Jeg fikk brukt opp gavekortene jeg fikk til jul hos Kicks.
Jeg liker alltid ha mer enn ett par parfymer, så jeg har noe å velge i og bytte i.
Det blir jo gjerne sånn at bruker du en parfyme over lang tid, så kjenner du jo ikke
selv hvor mye du har på å kan risikere å dusje deg forderva sånn at du 
forpester alle mennesker du møter på.
Dessuten er det noen parfymer som egner seg til hverdags og andre til fest.

Men er det noe som er vanskelig er det å stå inne på ett parfymeri å se på 
alle parfymer, finne lapper og spraye på...tilslutt går alt i ett.
Jeg tenker i allefall at det er lurt å ta noen få hver gang å lukte på...

Kicks er forresten favorittbutikken min.
Syns de yter det lille ekstra, jeg har kundekort hvor jeg får poeng,
hyggelig betjening, masse hjelp og en haug produkter å velge i.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)