06 januar 2017

Drømmer


Er det noe jeg virkelig lærte av filmen jeg så
(vel jeg så en ny en nå i kveld) så er det å virkelig ta vare på sine drømmer.
Drømmer er viktige.
Å jeg pleier si det, blir det noe av 50% så er jeg en lykkelig kvinne.
Jeg skal lage min egen lykke som ingen andre i allefall kan rive ned!
Jeg kjøpte meg printer for å klare fullføre prosjektet mitt, å den funker :)
Nå skal jeg få laget meg ett lite..stort...moodboard slik at alle drømmer
kan få en plass i mitt liv. Så blir det lettere for meg å se de daglig.
Jeg har mine drømmer for gården. En dag....eeeeen dag skal den skinne :)
Jeg skal samle inspo til den, jeg skal samle inspo til mitt eget liv privat.
Henge opp flotte ord til meg selv for å nettopp påminne meg selv om 
at jeg er djævelsk åkkei :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)