18 januar 2017

Drømmer meg vekk


Hele kroppen min verker og jeg hangler. Det har pågått flere mnd nå.
I natt var intet unntak. Skikkelig verk....Ingen liggestilling er noen god stilling.
Jeg burde vært lagt inn på ett knainstitutt ei uke føler jeg.
Noe er liksom galt å jeg vet ikke hva å ikke finner legen ut av det heller.
Men som jeg sier man kjenner jo på sin egen kropp at jeg ikke er som jeg skal være.
Er det noe jeg ikke er flink til så er det å høre på min egen kropp hva den gir meg lov til å ei.

Jeg holder jo på med denne moodboardtavlen min. 
Jeg tenker henge opp bilder fra div steder i Thailand.
Jeg ser da for meg en øde øy, skikkelig øde, med blågrønt hav,
palmesus, parasoller og sand mellom tærne.

Nå skrev jeg om Thailand i går i ett innlegg, men jeg tenker IKKE Pattaya her nå.
Nå tenker jeg noe STILLE og rolig, noe fint, noe lekkert, noe skikkelig flott!
Ett sted hvor det ikke er det sykeste bylivet, men hvor det er bedagelig....
Ikke ett sted fylt med kjøp og salg av sex og slike lugubre steder som jeg så i går på tv.
Jeg ble rett og slett dårlig inntil beinet av det programmet.

Er det noen av dere som har vært på ett slikt drømmested som kan tipse meg hvor?
Med masse eksotisk idyll, fine steder å ta bilder, ett bra sted for å seriøst slappe av?
Så tar jeg gjerne i mot hvor og litt info om hvordan du opplevde stedet.
Planen er begynne å  spare til neste sommer å dra da.....


3 kommentarer:

  1. Var i Thailand Ifjord med mann og barn. Et fint sted som var rolig og familievennlig. Katathani Phuket Beach Resort. Hotellet ligger innerst i en blindvei så ikke mye gjennomgangstrafikk.

    http://www.apollo.no/reiser/asia/thailand/phuket/kata-noi-beach/hotell/katathani-phuket-beach-resort-og-spa?reviewType=tripadvisor&productCategoryCode=flightAndHotel&displayBrochurePrice=false&page=priceCalendar&departureAirportCode=OSL&durationGroupCode=0&paxAges=18,18&departureDate=2017-01-20

    SvarSlett
    Svar
    1. Det hotellet der ser PERFEKT ut. AKKURAT slik jeg ser for meg. Skal notere meg dette hotellet jeg :) Hvordan er det ellers i området akkurat der? Hva finnes det av utflukter o.l? Er det ett sentrum der?

      Slett
  2. Hei, Hotellet har flere spisesteder og noen butikker. Det finnes noen butikker i gata ved hotellet også. Taxi/Tuktuk koster ikke mye og det er ikke lange veien til større handlesteder. Vi var på båtutflukt til Phi Phi øyene og mannen og de eldste var på utflukt til James Bond Island. Det finnes masse utflukter å være med på som vi ikke rakk/prioriterte. Anbefaler å ta kolera vaksinen DUKORAL (fås på resept, http://www.felleskatalogen.no/medisin/pasienter/pil-dukoral-valneva-548164) før reise. Vi tok også de anbefalte vaksinene som helsestasjonen anbefalte. 3 av 5 fikk mage problemer, antagelig etter at vi spiste middagen vår på et matmarked. Maten var så god og billig :) Til tross for mageproblemer ønsker alle å reise tilbake). Det regnet litt hver dag (1 dag regnet det hele dagen) men det ble ikke kaldt og mens det regnet var vi i bassenget og koste oss. Det var heller ikke en slik fuktig hete som det ofte er i Syden på kvelden. Temperaturen var helt perfekt etter min smak (er ikke lenger så glad i over 42+ (passer heller mer med +35 i solen og godt varm badevann)) Lykke til med planleggingen. Hanne

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar i bloggen:)